flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Відомості про структурні підрозділи апарату суду

Організаційна структура суду 

 

Апарат Шевченківського районного суду м. Запоріжжя

(далі – апарат суду) здійснює організаційне забезпечення роботи Шевченківського районного суду м. Запоріжжя (далі суд) відповідно до Закону України "Про судоустрій і статус суддів". У своїй діяльності апарат суду керується Конституцією України, законами України "Про судоустрій і статус суддів" та "Про державну службу", іншими нормативно-правовими актами, положенням про апарат суду, рішеннями зборів суддів Шевченківського районного суду м. Запоріжжя, а також наказами і розпорядженнями голови суду, наказами керівника апарату суду.

В апараті суду утворюється канцелярія, яка щоденно протягом робочого часу суду забезпечує прийняття та реєстрацію документів, що подаються до суду. Канцелярія також виконує інші завдання, визначені положенням, що затверджується керівником апарату суду.

До апарату суду входять секретарі суду, секретарі судового засідання, судові розпорядники, консультанти, інші державні службовці, а також працівники, які виконують функції з обслуговування апарату суду.

Правовий статус працівників апарату суду визначається законами України "Про судоустрій і статус суддів", "Про державну службу", іншими законами та нормативно правовими актами України, відповідними положеннями та посадовими інструкціями.

Положення про апарат Шевченківського районного суду м. Запоріжжя

Канцелярія Шевченківського районного суду м. Запоріжжя (далі – суд) є структурним підрозділом Шевченківського районного суду м. Запоріжжя та підпорядковується йому.

Канцелярія в своїй діяльності керується Конституцією України, Кодексом законів про працю України, Цивільним процесуальним кодексом України, Кодексом адміністративного судочинства України та іншими кодексами України, Законами України "Про судоустрій і статус суддів", "Про державну службу", " Про запобігання корупції ",  та іншими законами України, актами Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, актами законодавства та нормативними документами, що регламентують діяльність судових органів та державної служби та цим положенням.

Зміни і доповнення до Положення можуть бути внесені керівником апарату суду.

Основні завдання 

Здійснення роботи з документального забезпечення роботи суду.

Здійснення роботи щодо обліку документообігу суду.

Здійснення роботи з обліку звернень громадян та юридичних осіб.

Здійснення прийому громадян.

Забезпечення статистично-аналітичної роботи суду.

Систематизація законодавства України та судової практики.

Забезпечення зберігання речових доказів.

Взаємодія з іншими структурними підрозділами суду з питань, що стосуються діяльності канцелярії.

Функції

Здійснення прийому, реєстрації та розподілу кореспонденції, що надійшла до суду: позовних заяв, скарг, заяв тощо.

Ведення документів первинного обліку, номенклатурних справ.

Облік та зберігання судових справ, речових доказів, документів первинного обліку.

Направлення судових справ із скаргами, поданнями до судів вищих інстанцій.

Своєчасне та якісне звернення судових рішень до виконання.

Відкликання виконавчих документів у разі припинення виконання.

Своєчасне та якісне складання звітів судової статистики, ведення документів первинного обліку, відповідає за достовірність та своєчасність їх складання та оформлення.

Контроль за своєчасною здачею судових справ до канцелярії суду, проведення аналітичної роботи щодо строків здачі справ до канцелярії суду, підготовка відповідних пропозицій з удосконалення цієї роботи.

Подання керівнику апарату суду пропозицій щодо складання номенклатури справ суду, їх узагальнення.

Підготовка та передача до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також іншої документації канцелярії суду за минулі роки.

Участь в аналітичній роботі з питань організації діловодства в суді.

Належне здійснення прийому громадян працівниками відділу.

Ведення обліку та контроль за виконанням судових доручень, що надійшли з інших судів України та іноземних держав.

Ведення обліково-статистичних карток в електронному вигляді.

Виконання доручень керівника апарату суду щодо організації роботи канцелярії.

Забезпечення своєчасного надходження позовних заяв та іншої кореспонденції до суддів.

Забезпечення ведення контрольних журналів суддів.

Контроль за внесенням до обліково-статистичних карток інформації щодо руху справ.

Формування електронної бази копій судових рішень.

За дорученням керівника апарату суду здійснення контролю за виконанням окремих розділів плану роботи суду.

Перевірка заповнення статистичних карток на підсудного (обвинуваченого) за допомогою техніко-технологічних засобів.

Забезпечення своєчасного подання всіх форм звітів територіальному управлінню Державної судової адміністрації в Запорізькій області та відповідному територіальному управлінню статистики Держкомстату за своїм місцезнаходженням.

Перевірка заповнення карток обліку сум матеріальної і моральної шкоди, завданих злочином.

Організація складання та обробки статистичних звітів про роботу суду за допомогою техніко-технологічних засобів.

Організація та здійснення підготовки статистичних таблиць, довідок, інформацій для використання в діяльності суду, на оперативних нарадах, при проведенні перевірок канцелярій суду, на звернення інших відомств.

Вжиття заходів щодо забезпечення гласності даних судової статистики.

Проведення аналізу стану діловодства та судової статистики в суді за підсумками кожного звітного періоду, здійснення розробки пропозицій з підвищення рівня цієї роботи.

Організація роботи архіву суду.

Забезпечення зберігання документів, які надійшли до архіву суду.

Приймання на зберігання від відповідних працівників апарату суду судових документів, що закінчені діловодством.

Згідно з чинними правилами шифрування справ.

Здійснення контролю за систематизацією, розміщенням та обліком справ, які здані до архіву, виконання цієї роботи.

Підготовка зведених описів справ постійного і тимчасового термінів зберігання, актів для передавання справ на державне зберігання, на списання та знищення, а також участь у роботі з експертизи цінності архівних документів.

Приєднання до судових справ, які зберігаються в архіві суду, документів, що підтверджують виконання судових рішень.

Підготовка необхідних довідок на основі відомостей, які є в документах архіву, ведення їх обліку.

Підготовка необхідних даних та складання відповідних звітів щодо роботи архіву.

Контроль за додержання правил протипожежної безпеки в приміщенні архіву.

Своєчасна та належна доставка за призначенням судових справ, іншої судової документації.

Термінова доставка листів, запитів, судових повісток, відправлення телеграм та інших документів для забезпечення оперативного розгляду справ.

Розробка заходів, спрямованих на вдосконалення діловодства, організацію роботи з документального забезпечення діяльності суду.

Організація роботи

Канцелярія складається з чотирьох секторів – з цивільних та адміністративних справ; з кримінальних справ; справ про адміністративні правопорушення; архіву, кожен з яких очолює консультант суду.

Старший секретар суду здійснює організаційно-розпорядчі функції щодо основних завдань, які покладені на канцелярію та визначені в цьому Положенні, організовує та забезпечує належну роботу канцелярії суду.

Старший секретар суду розподіляє обов’язки між працівниками канцелярії суду, контролює виконання ними функціональних обов’язків.

Старший секретар суду організовує прийом, реєстрацію та розподіл кореспонденції, що надійшла до суду.

Старший секретар суду контролює ведення документів первинного обліку, номенклатурних справ.

Консультанти суду несуть персональну відповідальність за виконання своїх завдань.

Свою роботу канцелярія проводить в тісній взаємодії з іншими працівниками апарату суду.

Посадові обов'язки кожного співробітника канцелярії установлюються старшим секретарем та консультантами відповідного сектора канцелярії, виходячи із завдань, визначених цим Положенням, та затверджуються керівником апарату суду.

Працівники канцелярії призначаються на посади і звільняються з посад керівником апарату суду.

У разі відсутності старшого секретаря, консультанта або неможливості здійснення ними своїх повноважень їх обов'язки виконує працівник канцелярії, призначений керівником апарату.

Старший секретар, консультанти та інші працівники канцелярії свої функціональні обов'язки виконують під керівництвом керівника апарату суду.

Канцелярія щоденно протягом робочого часу суду забезпечує прийняття та реєстрацію документів, що подаються до суду.

Видача копій судових рішень громадянам провадиться щоденно впродовж робочого часу суду.

ПОЛОЖЕННЯ ПРО КАНЦЕЛЯРІЮ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОННОГО СУДУ м. Запоріжжя

 

Керівник апарату суду Захаров Юрій Володимирович Кабінет № 26  
Заступник керівника апарату суду Лазоренко Юлія Миколаївна Кабінет № 28  
       
Головний спеціаліст Алейникова Наталя Іванівна Кабінет № 32  
Старший секретар суду Шаповалова Людмила Володимирівна Кабінет № 17  
Консультант суду (загальна канцелярія) Чернишова Інна Вікторівна Кабінет № 17  

 

Цивільна канцелярія      
Консультант суду Хрипко Ніна Миколаївна Кабінет № 2  
Консультант суду Керопян Вероніка Федорівна Кабінет № 2  
Консультант суду Меньшова Анастасія Олександрівна Кабінет № 2   
    Кабінет № 2  
    Кабінет № 2  

 

Кримінальна канцелярія      
Консультант суду Водяна Юлія Олександрівна Кабінет № 9  
Секретар суду Гнатенко Віталій Юрійович Кабінет № 9  
Діловод Фененко Марія Романівна Кабінет № 9  

 

 Канцелярія у справах про

адміністративні правопорушення 

     
Консультант суду Петрова Олена Володимирівна Кабінет № 10  
Консультант суду Шаповал Ольга Геннадіївна Кабінет № 10  
    Кабінет № 10  

 

Служба обробки поштової кореспонденції суду      
       
Судовий розпорядник Гордійчук Оксана Дмитрівна  Кабінет № 17

 

 

Секретарі судового засідання

Прізвище ім'я , по -батькові судді

  Брагіна Ірина Віталіївна Савеленко Олександра Анатоліївна
  Іванченко Ольга Сергіївна Звєздова Наталія Сергіївна
  Журавель Дар'я Сергіївна Боєв Євген Сергійович
  Бублій Єлизавета Андріївна Зарютін Павло Вікторович
  Морозова Вікторія Миколаївна Щаслива Олена Володимирівна
  Нєдєльчева Оксана Вікторівна Дмитрюк Оксана Вікторівна
  Нагорних Ольга Сергіївна Петренко Людмила Василівна
  Олексієнко Софія Олексіївна Галущенко Юлія Андріївна
  Пустовіт Владлена Олександрівна Дацюк Ольга Ігорівна
  Колесник Дмитро Геннадійович Карабак Лілія Германівна
  Теряник Анастасія Сергіївна Вайнраух Лідія Анатоліївна

 У кожному суді для забезпечення додержання особами, які перебувають у суді, встановлених правил, виконання ними розпоряджень головуючого в судовому засіданні створюється служба судових розпорядників (далі – служба), діяльність якої організовують Державна судова адміністрація України (далі – ДСА України) та її територіальні управління (далі – територіальні управління).

У своїй діяльності служба керується Конституцією України, законами України "Про судоустрій і статус суддів", "Про державну службу", "Про запобігання корупції", Цивільним процесуальним кодексом України, Кодексом адміністративного судочинства України, Господарським процесуальним кодексом України, Кодексом України про адміністративні правопорушення, Кримінальним процесуальним кодексом України, наказами ДСА України, іншими нормативно-правовими актами, розпорядженнями голови суду та судді, а також цим Положенням.

Основними завданнями служби є забезпечення:

1) додержання особами, які перебувають у суді, встановлених правил;

2) виконання учасниками судового процесу та іншими особами, які перебувають у залі судового засідання, розпоряджень головуючого судді в судовому засіданні;

3) взаємодія зі Службою судової охорони, Національною поліцією України, Національною гвардією України щодо підтримання громадського порядку в залі судового засідання та у приміщенні суду.

ПОЛОЖЕННЯ про порядок створення та діяльності служби судових розпорядників

Судовий розпорядник

Гордійчук Оксана Дмитрівна

кабінет № 2  

Архів Шевченківського районного суду м. Запоріжжя ( далі – архів суду) є структурним підрозділом канцелярії Шевченківського районного суду м. Запоріжжя, який підзвітний і підконтрольний керівнику апарату Шевченківського районного суду м. Запоріжжя (далі – керівник апарату суду ). Архів суду у своїй діяльності керується Конституцією України,   Законами України "Про судоустрій і статус суддів", "Про державну службу",  "Про запобігання корупції" та іншими законами України, актами Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, актами законодавства та нормативними документами, що регламентують діяльність судових органів та державної служби та цим положенням.

Основні завдання та функції

Організація роботи архіву суду щодо ведення діловодства

Приймання від канцелярії суду  та зберігання архівних документів з різними видами матеріальних носіїв інформації

Організація та забезпечення зберігання документів, які надійшли до архіву суду

Здійснення контролю, систематизація, розміщення та облік  справ, які передані до архіву суду

Участь у складанні та погодженні зведеної номенклатури справ суду, перевіряння відповідності формування документів у справи згідно із затвердженою номенклатурою

Ведення державного обліку документів Національного архівного фонду та щорічне подання відомостей про їх кількість за формою, встановленою Правилами роботи архівних підрозділів органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій , затвердженими наказом Державного комітету архівів України від 16.03.2001 № 16, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 08.05.2001 за № 407/5598 (із змінами) (далі -Правила), відповідній державній архівній установі, архівному відділу міської ради

Проведення попередньої експертизи цінності документів, що знаходяться на зберіганні, складання та подання на розгляд експертної комісії організації проектів описів справ постійного зберігання, описів справ тривалого (понад 10 років) зберігання, описів справ з особового складу та актів про вилучення для знищення документів, не внесених до Національного архівного фонду

Організація користування архівними документами: надання архівних довідок, копій судових рішень, витягів з документів юридичним і фізичним особам відповідно до Правил та Інструкції з діловодства в  місцевому загальному суді, приєднання до судових справ документів, що підтверджують виконання судових рішень,

Ведення прийому громадян з видачі копій судових рішень та інших документів, які  зберігаються в архіві суду, видача судових справ для ознайомлення учасникам судового розгляду відповідно до встановленого порядку 

Підготовка, передавання та транспортування (за рахунок організації) документів Національного архівного фонду до відповідної державної архівної установи, архівного відділу міської ради

Участь у заходах з підвищення фахової кваліфікації працівників апарату суду

Додержання правил протипожежної безпеки в приміщеннях архіву.

Виконання інших функцій, що випливають з покладених на архів завдань.

ПОЛОЖЕННЯ ПРО АРХІВ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОННОГО СУДУ м. Запоріжжя

Архів

 

 

 

Консультант суду

Колосок Олена Вікторівна

Кабінет № 3

 

Консультант суду

Крутась Тетяна Валеріївна

Кабінет № 3

 

Діловод

Уткіна Катерина Олександрівна

кабінет № 3

 

Помічники суддів

У відповідності до ст. 157 Закону України "Про судоустрій і статус суддів", кожний суддя має помічника, статус і умови діяльності якого визначаються цим Законом та Положенням про помічника судді, затвердженим Радою суддів України.

Помічником судді може бути громадянин України, який має вищу юридичну освіту і вільно володіє державною мовою. Помічники суддів Верховного Суду повинні також мати стаж професійної діяльності у сфері права не менше трьох років.

Судді самостійно здійснюють добір помічників. Помічник судді призначається на посаду та звільняється з посади керівником апарату відповідного суду за поданням судді.

Помічники суддів з питань підготовки справ до розгляду підзвітні лише відповідному судді.

ПОЛОЖЕННЯ ПРО ПОМІЧНИКА СУДДІ СУДУ ЗАГАЛЬНОЇ ЮРИСДИКЦІЇ

Рішення № 27 від 24.06.2011 про внесення змін до Положення про помічника судді суду загальної юрисдикції,затвердженого рішенням Ради суддів України від 25 березня 2011 року №14

Зміни до положення про помічника судді (рішення Ради суддів України № 56 від 15.09.2016 р.)

Прізвище, ім’я по батькові судді

Прізвище, ім’я по батькові помічника судді

Номер кабінету, телефон

Помічник судді  Галущенко Юлії Андріївни

Помічник голови суду Галущенко Юлії Андріївни

 

Маркова Наталія Євгенівна

Пегушина Марія Дмитрівна

 

кабінет № 31

Помічник судді Щасливої Олени Володимирівни

 

Чабанюк Оксана Василівна

кабінет № 23

Помічник судді Вайнраух Лідії Анатоліївни

Сердюк Анастасія Сергіївна

кабінет № 37

Помічник судді Боєва Євгена Сергійовича Бутенко Олексій Володимирович кабінет № 22

Помічник судді Дацюк Ольги Ігорівни

Наумов Андрій Андрійович

кабінет № 20

Помічник судді Дмитрюк Оксани Вікторівни

Куриленко Олена Олексіївна

кабінет № 21

Помічник судді Звєздової Наталії Сергіївни

Кисельова Олена Олександрівна

кабінет № 24

Помічник судді Карабак Лілії Германівни   кабінет № 34
Помічник судді Марко Ярослави Романівни   кабінет № 27

Помічник судді Наумова Олександра Олександровича

 

кабінет № 36

Помічник судді Зарютіна Павла Вікторовича Тимошенко Наталія Володимирівна кабінет № 38
Помічник судді Савеленко Олександри Анатоліївни Тритяк Юлія Андріївна кабінет № 35
Помічник судді Петренко Людмили Василівни Прокопенко Юлія Володимирівна кабінет № 27