flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Шевченківський районний суд м. Запоріжжя запрошує на роботу

07 лютого 2025, 14:51

Шевченківський районний суд м. Запоріжжя повідомляє про наявність вакантних посад державної служби категорії «В» (призначення відбувається згідно Закону України «Про правовий режим воєнного стану» без конкурсного відбору):

  1. Головний спеціаліст (1 посада постійна)

Посадовий оклад 14820,00 грн. (Постанова Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 № 358, постанова Кабінету Міністрів України від 25.04.2023 № 391 (зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 16.06.2023 № 612) + надбавка за вислугу років (ч. 1 ст. 52 Закону України «Про державну службу») + надбавка за ранг державного службовця (Постанова Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 №15) + інші надбавки та доплати відповідно до ст. 52 Закону України «Про державну службу» в межах фонду оплати праці)

Основні обов’язки на посаді:

1          Забезпечення адміністрування автоматизованих робочих місць суддів та працівників апарату суду. Виконання обов’язків адміністратора автоматизованої системи документообігу суду КП «Д-3».

2          Забезпечення введення в експлуатацію, встановлення, обслуговування комп'ютерної техніки, периферійного обладнання та оргтехніки, що експлуатуються в суді.

3          Організація проведення робіт щодо інсталяції програмного забезпечення.

4          Здійснення обслуговування та моніторинг працездатності програмного забезпечення та мережного обладнання комп'ютерної мережі. Забезпечення доступ користувачів до внутрішніх інформаційних ресурсів.

5          Надання консультативної допомоги суддям і працівникам апарату суду з питань роботи та використання комп'ютерного обладнання і програмного забезпечення.

6          Забезпечення моніторингу введення в експлуатацію та організації обслуговування комп'ютерної мережі суду, поточне адміністрування мережного обладнання локальної комп'ютерної мережі, адміністрування контролера домену та серверів комп'ютерної мережі.

7          Здійснення моніторингу дотримання технології експлуатації програмного забезпечення та використання антивірусного захисту локальної комп'ютерної мережі.

8          Забезпечення виявлення і попередження недоліків у роботі працівників суду під час використання комп'ютерної програми та оргтехніки, системного та прикладного програмного забезпечення.

9          Проведення аналізу стану інформаційного забезпечення суду та внесення пропозицій з урахуванням положень Інструкцій щодо вдосконалення форм і методів роботи суду в частині інформаційного забезпечення діяльності суду, надання відповідних звітів.

10        Здійснення організаційного забезпечення завдань з побудови і впровадження, керування комплексною системою захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційній системі та контроль за її функціонуванням, відповідно до Положення з порядку побудови та впровадження комплексної системи захисту інформації. Забезпечення захисту інформації та контроль за роботою інформаційно-телекомунікаційної  системи суду.

11        Виконання інших обов’язків, які не перелічені в інструкції, але витікають зі змісту нормативних актів, наказів та вказівок, які входять до компетенції головного спеціаліста суду.

Вимоги до кандидатів: ступінь вищої освіти не нижче бакалавра  у галузі знань «Право» за спеціальністю «Право» або «Правознавство», в галузі знань «Інформаційні технології, комп’ютерні системи та мережі»,  вільне володіння державною мовою (наявність державного сертифіката на рівень володіння державною мовою рівень С-1, С-2)

  1. Головний спеціаліст  (1 посада постійна)

Посадовий оклад 14820,00 грн. (Постанова Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 № 358, постанова Кабінету Міністрів України від 25.04.2023 № 391 (зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 16.06.2023 № 612) + надбавка за вислугу років (ч. 1 ст. 52 Закону України «Про державну службу») + надбавка за ранг державного службовця (Постанова Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 №15) + інші надбавки та доплати відповідно до ст. 52 Закону України «Про державну службу» в межах фонду оплати праці)

Основні обов’язки на посаді:

1          Забезпечує інформаційне наповнення веб-сайту суду та здійснює аналіз ефективності цієї роботи. Розробляє за погодженням із керівництвом суду плани заходів щодо оперативного інформування громадськості та ЗМІ стосовно розгляду резонансних судових справ, в тому числі розміщення цієї інформації на веб-сайті суду.

2          Бере участь у підготовці відповідей на запити ЗМІ, матеріалів, спрямованих на спростування публікацій, в яких висвітлено недостовірну інформацію, забезпечує оперативне реагування на запити та критичні публікації, повідомлення.

3          Досліджує матеріали та готує проекти текстів статей (в межах матеріальних видатків суду) для розміщення їх у національних, регіональних та місцевих ЗМІ, а також Інтернет-ресурсах та проектів доповідей, довідок та інших матеріалів для виступів керівництва суду. Готує та надає керівництву суду добірки інформаційних матеріалів про діяльність органів судової влади, експрес-аналізів (дайджестів) матеріалів ЗМІ.

4          Бере участь у підготовці та проведенні прес-конференцій, брифінгів, організації тематичних зустрічей з питань діяльності суду.

Організовує методичну допомогу працівникам апарату суду з питань застосування законодавства в інформаційній сфері.

5          Координує присутність представників ЗМІ на судових процесах. Проводить акредитацію представників ЗМІ в суді під час розгляду судових справ.

6          Координує проведення інтерв’ю з суддями та працівниками апарату суду з питань діяльності суду, організаційного забезпечення судочинства. Направляє в ЗМІ прес-релізи та копії офіційних документів, анонсування подій і заходів, програм і планів суду за попереднім погодженням із керівництвом суду.

7          Здійснює моніторинг публікацій у ЗМІ щодо питань діяльності суду, коментарів стосовно справ, які були розглянуті в суді.

8          Проводить узагальнення роботи суду (зведені звіти всіх канцелярій суду). Здійснює контроль за веденням судової статистики, своєчасним та якісним складанням статистичних звітів. Веде аналітичну роботу з різних напрямків діяльності суду.

9          Здійснює облік звернень громадян та юридичних осіб, проводить аналіз роботи суду з розгляду звернень.

За дорученням голови суду та керівника апарату суду розглядає звернення громадян та організацій, та готує відповіді на них.

10        Виконання інших обов’язків, які не перелічені в інструкції, але витікають зі змісту нормативних актів, наказів та вказівок, які входять до компетенції головного спеціаліста суду.

Вимоги до кандидатів: ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра (молодшого спеціаліста) або бакалавра, магістра (спеціаліста) у галузі знань «Право» за спеціальністю «Право» або «Правознавство», вільне володіння державною мовою (наявність державного сертифіката на рівень володіння державною мовою рівень С-1, С-2)

 Звертаємо Вашу увагу! Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади державної служби, на які особи призначені у період дії воєнного стану, оголошується конкурс, передбачений відповідним законом. Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено у період дії воєнного стану, становить не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Призначення на посаду відбувається за результатами співбесіди з керівником державної служби.

 Діловод (1 посада тимчасова на період відпустки  по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника)

Посадовий оклад *9265,50 грн.

  1. 1. Перевіряє заповнення обліково-інформаційних карток в електронному вигляді в КП «Д-3» у справах, переданих до канцелярії суду.
  2. Законвертовує, адресує і маркує вихідну кореспонденцію, здійснює виготовлення поштових реєстрів за допомогою ПЕОМ..
  3. Здійснює реєстрацію вхідної та вихідної кореспонденції в автоматизованій системі документообігу суду (листів, запитів, клопотань, заяв тощо) за допомогою ПЕОМ.
  4. Здійснює підготовку судових справ зі скаргами, поданнями для надіслання до судів вищих інстанцій.
  5. На прийомі громадян виготовляє та видає підготовлені копії судових рішень та виконавчі листи.
  6. Здійснює реєстрацію вхідної та вихідної кореспонденції в автоматизованій системі документообігу суду (листів, запитів, клопотань, заяв тощо) по справам, що перебувають в провадженні суду.
  7. Здійснює сканування документів та справ та приєднання скановах копій до матеріаліс справ у КП «Д-3».
  8. Здійснює прийом громадян для ознайомлення учасникам судового розгляду зі справами відповідно до встановленого порядку.
  9. На час тимчасової відсутності секретаря суду за розпорядженням керівника апарату суду виконує його обов’язки.
  10. Виконує доручення керівника апарату суду та старшого секретаря суду щодо організації роботи канцелярії суду.

Вимоги до кандидатів: наявність середньої освіти,  вищої освіти не нижче молодшого бакалавра (молодшого спеціаліста) або бакалавра, магістра (спеціаліста), вільне володіння державною мовою.

Детальну інформацію можна отримати  у керівника апарату суду Захарова Юрія Володимировича та  заступника керівника апарату суду Лазоренко Юлії Миколаївни