flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Запрошуємо на роботу в апарат суду

06 березня 2025, 08:16

Шевченківський районний суд м. Запоріжжя повідомляє про наявність вакантних посад державної служби категорії «В» (призначення відбувається згідно Закону України «Про правовий режим воєнного стану» без конкурсного відбору):

  1. Головний спеціаліст (1 посада постійна)

Посадовий оклад 14820,00 грн. (Постанова Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 № 358, постанова Кабінету Міністрів України від 25.04.2023 № 391 (зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 16.06.2023 № 612) + надбавка за вислугу років (ч. 1 ст. 52 Закону України «Про державну службу») + надбавка за ранг державного службовця (Постанова Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 №15) + інші надбавки та доплати відповідно до ст. 52 Закону України «Про державну службу» в межах фонду оплати праці)

Основні обов’язки на посаді:

1          Забезпечення адміністрування автоматизованих робочих місць суддів та працівників апарату суду. Виконання обов’язків адміністратора автоматизованої системи документообігу суду КП «Д-3».

2          Забезпечення введення в експлуатацію, встановлення, обслуговування комп'ютерної техніки, периферійного обладнання та оргтехніки, що експлуатуються в суді.

3          Організація проведення робіт щодо інсталяції програмного забезпечення.

4          Здійснення обслуговування та моніторинг працездатності програмного забезпечення та мережного обладнання комп'ютерної мережі. Забезпечення доступ користувачів до внутрішніх інформаційних ресурсів.

5          Надання консультативної допомоги суддям і працівникам апарату суду з питань роботи та використання комп'ютерного обладнання і програмного забезпечення.

6          Забезпечення моніторингу введення в експлуатацію та організації обслуговування комп'ютерної мережі суду, поточне адміністрування мережного обладнання локальної комп'ютерної мережі, адміністрування контролера домену та серверів комп'ютерної мережі.

7          Здійснення моніторингу дотримання технології експлуатації програмного забезпечення та використання антивірусного захисту локальної комп'ютерної мережі.

8          Забезпечення виявлення і попередження недоліків у роботі працівників суду під час використання комп'ютерної програми та оргтехніки, системного та прикладного програмного забезпечення.

9          Проведення аналізу стану інформаційного забезпечення суду та внесення пропозицій з урахуванням положень Інструкцій щодо вдосконалення форм і методів роботи суду в частині інформаційного забезпечення діяльності суду, надання відповідних звітів.

10        Здійснення організаційного забезпечення завдань з побудови і впровадження, керування комплексною системою захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційній системі та контроль за її функціонуванням, відповідно до Положення з порядку побудови та впровадження комплексної системи захисту інформації. Забезпечення захисту інформації та контроль за роботою інформаційно-телекомунікаційної  системи суду.

11        Виконання інших обов’язків, які не перелічені в інструкції, але витікають зі змісту нормативних актів, наказів та вказівок, які входять до компетенції головного спеціаліста суду.

Вимоги до кандидатів: ступінь вищої освіти не нижче бакалавра  у галузі знань «Право» за спеціальністю «Право» або «Правознавство», в галузі знань «Інформаційні технології, комп’ютерні системи та мережі»,  вільне володіння державною мовою

2.Головний спеціаліст  (1 посада постійна)

Посадовий оклад 14820,00 грн. (Постанова Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 № 358, постанова Кабінету Міністрів України від 25.04.2023 № 391 (зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 16.06.2023 № 612) + надбавка за вислугу років (ч. 1 ст. 52 Закону України «Про державну службу») + надбавка за ранг державного службовця (Постанова Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 №15) + інші надбавки та доплати відповідно до ст. 52 Закону України «Про державну службу» в межах фонду оплати праці)

Основні обов’язки на посаді:

1          Забезпечує інформаційне наповнення веб-сайту суду та здійснює аналіз ефективності цієї роботи. Розробляє за погодженням із керівництвом суду плани заходів щодо оперативного інформування громадськості та ЗМІ стосовно розгляду резонансних судових справ, в тому числі розміщення цієї інформації на веб-сайті суду.

2          Бере участь у підготовці відповідей на запити ЗМІ, матеріалів, спрямованих на спростування публікацій, в яких висвітлено недостовірну інформацію, забезпечує оперативне реагування на запити та критичні публікації, повідомлення.

3          Досліджує матеріали та готує проекти текстів статей (в межах матеріальних видатків суду) для розміщення їх у національних, регіональних та місцевих ЗМІ, а також Інтернет-ресурсах та проектів доповідей, довідок та інших матеріалів для виступів керівництва суду. Готує та надає керівництву суду добірки інформаційних матеріалів про діяльність органів судової влади, експрес-аналізів (дайджестів) матеріалів ЗМІ.

4          Бере участь у підготовці та проведенні прес-конференцій, брифінгів, організації тематичних зустрічей з питань діяльності суду.

Організовує методичну допомогу працівникам апарату суду з питань застосування законодавства в інформаційній сфері.

5          Координує присутність представників ЗМІ на судових процесах. Проводить акредитацію представників ЗМІ в суді під час розгляду судових справ.

6          Координує проведення інтерв’ю з суддями та працівниками апарату суду з питань діяльності суду, організаційного забезпечення судочинства. Направляє в ЗМІ прес-релізи та копії офіційних документів, анонсування подій і заходів, програм і планів суду за попереднім погодженням із керівництвом суду.

7          Здійснює моніторинг публікацій у ЗМІ щодо питань діяльності суду, коментарів стосовно справ, які були розглянуті в суді.

8          Проводить узагальнення роботи суду (зведені звіти всіх канцелярій суду). Здійснює контроль за веденням судової статистики, своєчасним та якісним складанням статистичних звітів. Веде аналітичну роботу з різних напрямків діяльності суду.

9          Здійснює облік звернень громадян та юридичних осіб, проводить аналіз роботи суду з розгляду звернень.

За дорученням голови суду та керівника апарату суду розглядає звернення громадян та організацій, та готує відповіді на них.

10        Виконання інших обов’язків, які не перелічені в інструкції, але витікають зі змісту нормативних актів, наказів та вказівок, які входять до компетенції головного спеціаліста суду.

Вимоги до кандидатів: ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра (молодшого спеціаліста) або бакалавра, магістра (спеціаліста) у галузі знань «Право» за спеціальністю «Право» або «Правознавство», вільне володіння державною мовою

  1. Секретаря судового засідання(4 посади) (3 посади постійні, 1 – тимчасова на умовах строкового трудового договору, на час відпустки для догляду за дитиною основного працівника)

Посадовий оклад 17043,00 грн. (Постанова Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 № 358, постанова Кабінету Міністрів України від 25.04.2023 № 391 (зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 16.06.2023 № 612) + надбавка за вислугу років (ч. 1 ст. 52 Закону України «Про державну службу») + надбавка за ранг державного службовця (Постанова Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 №15) + інші надбавки та доплати відповідно до ст. 52 Закону України «Про державну службу» в межах фонду оплати праці)

 Основні обов’язки на посаді:

1          Здійснення формування і оформлення судових справ відповідно до Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах України, затвердженої наказом ДСА України 20.08.2019 № 814 ( зі змінами та доповненнями), здійснює передачу справ до канцелярії суду

2          Формування та розміщення списків справ, призначених до розгляду.

3          Здійснення судових викликів та повідомлень у справах, які знаходяться у провадженні судді, оформлення заявки до органів внутрішніх справ, адміністрації місць попереднього ув'язнення про доставку до суду затриманих та обвинувачених осіб,

4          Забезпечення фіксування судового засідання технічними засобами відповідно до Інструкції про порядок роботи з технічними засобами фіксування судового процесу (судового засідання), здійснює проведення судового засідання в режимі відеоконференції у випадках і порядку, передбачених процесуальним законодавством, а також ведення журналу (протоколу) судового засідання.

5          Виготовлення  копій судових рішень у справах, які перебувають в провадженні судді; оформлення та направлення копій судових рішень сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі й фактично не були присутніми в судовому засіданні при розгляді справи; оформлення та вручення копій судових рішень сторонам, які  були присутніми в судовому засіданні при розгляді справи; оформлення та направлення копій судових документів сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі; здійснення заходів щодо вручення копії вироку засудженому або виправданому відповідно до  вимог Кримінально-процесуального  кодексу України, за дорученням судді, здійснення заходів щодо дачі підсудним або засудженим підписки про невиїзд

6          За дорученням судді виготовлення копій судових документів у справах, які знаходяться в провадженні судді; за резолюцією судді або за резолюцією керівництва суду підготовка  та надання судових справ для ознайомлення учасникам судового процесу.

7          Своєчасне внесення повної та достовірної інформації до ОСК в автоматизованій системі документообігу суду щодо руху судової справи (документа) після отримання її суддею до винесення судового рішення

8          Здійснення реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції в автоматизованій системі документообігу суду  (листів, запитів, клопотань, заяв тощо) по справах, що перебувають в провадженні судді, за яким його закріплено; складення реєстрів відправлення простої та рекомендованої поштової кореспонденції; подання реєстрів поштових відправлень до канцелярії суду для подальшої реєстрації та відправки учасникам судового процесу.

Вимоги до кандидатів: ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра (молодшого спеціаліста) або бакалавра, магістра (спеціаліста) у галузі знань «Право» за спеціальністю «Право» або «Правознавство», вільне володіння державною мовою

4.Секретаря суду (канцелярії) (1 посада)

Посадовий оклад 12886,50 грн. (Постанова Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 № 358, постанова Кабінету Міністрів України від 25.04.2023 № 391 (зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 16.06.2023 № 612) + надбавка за вислугу років (ч. 1 ст. 52 Закону України «Про державну службу») + надбавка за ранг державного службовця (Постанова Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 №15) + інші надбавки та доплати відповідно до ст. 52 Закону України «Про державну службу» в межах фонду оплати праці)

Основні обов’язки на посаді:

  1. Ведення первинного обліку справ і матеріалів, розгляд яких передбачено процесуальним законодавством.
  2. Повне, достовірне внесення в програму КП «Д-3» всієї інформації, що була відома до передачі судової справи судді для розгляду та отримана після розгляду справи (після передачі судової справи до канцелярії суду), реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції. Здійснення підготовки листів та відповідей на запити, що надійшли до суду.
  3. Контроль за дотриманням порядку формуванням судових справ, визначеного чинним законодавством. Проведення перевірки відповідності документів у справах опису справи. Перевірка правильності заповнення ОСК в КП «Д-3».
  4. Повідомлення старшого секретаря про дотримання секретарями судових засідань строків передачі справ до канцелярії суду.
  5. Приймання й облік апеляцій, апеляційних скарг, касаційних скарг та касаційних подань на судові рішення. Забезпечення належного та своєчасного направлення справ до судів інших інстанцій.
  6. Забезпечення звернення до виконання судових рішень, зберігання справ та інших матеріалів.
  7. Встановлення дати набрання законної сили на судових рішеннях, які набрали законної сили у автоматизованій системі документообігу суду.
  8. Формування та здійснення обліку виконавчих документів, які передаються для виконання до державної виконавчої служби. Відкликання виконавчих документів у разі припинення виконання.
  9. Здійснення видачі копій судових рішень, інших документів, які зберігаються в канцелярії суду, та судових справ для ознайомлення учасникам судового розгляду відповідно до встановленого порядку.
  10. Здійснення підготовки та передачі до архіву суду справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також документацію канцелярії суду за минулі роки.

 Вимоги до кандидатів: ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра (молодшого спеціаліста) або бакалавра, магістра (спеціаліста) у галузі знань «Право» за спеціальністю «Право» або «Правознавство», вільне володіння державною мовою

 Звертаємо Вашу увагу! Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади державної служби, на які особи призначені у період дії воєнного стану, оголошується конкурс, передбачений відповідним законом. Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено у період дії воєнного стану, становить не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Призначення на посаду відбувається за результатами співбесіди з керівником державної служби.

 Детальну інформацію можна отримати  у керівника апарату суду Захарова Юрія Володимировича та  заступника керівника апарату суду Лазоренко Юлії Миколаївни