Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Шевченківський районний суд м. Запоріжжя повідомляє про наявність вакантних посад патронатної та державної служби категорії «В» (призначення на державну службу відбувається згідно Закону України «Про правовий режим воєнного стану» без конкурсного відбору):
Посада патронатної служби:
Посадовий оклад 26597,50 грн. (ст. 92 Закону України від 10.12.2015 № 889-VІІІ «Про державну службу», Постанова Кабінету Міністрів України від 24.12.2019 р. № 1112 «Про умови оплати праці працівників державних органів, на яких не поширюється дія Закону України “Про державну службу”, Постанова Кабінету Міністрів України від 10.09.2025 року № 1113)
Основні обов’язки на посаді:
Помічник судді:
- здійснює підбір актів законодавства та матеріалів судової практики, які необхідні для розгляду конкретної судової справи;
- бере участь у попередній підготовці судових справ до розгляду, за дорученням судді готує проекти запитів, листів, інших матеріалів, пов'язаних із розглядом конкретної справи, проекти судових рішень, інших процесуальних документів, які приймаються суддею або під головуванням судді, виконавчих документів;
- здійснює оформлення копій судових рішень для направлення сторонам у справі та іншим особам, які беруть участь у справі відповідно до вимог процесуального законодавства, контролює своєчасність надсилання копій судових рішень;
- здійснює контроль за своєчасним проведенням експертними установами призначених у справах експертних досліджень;
- реєструє вхідну та вихідну кореспонденцію в автоматизованій системі документообігу суду (листів, запитів, клопотань, заяв тощо) по справах, що перебувають в провадженні судді;
За дорученням судді помічник судді:
- контролює надходження та приєднання до судової справи відповідних матеріалів;
- координує роботу секретаря судового засідання та надає йому методичну та практичну допомогу, в тому числі із забезпечення фіксування судового процесу технічними засобами;
- здійснює перевірку своєчасності оформлення протоколів та журналів судових засідань у справах, що знаходяться в провадженні судді;
- здійснює контроль за своєчасною здачею секретарем судового засідання судових справ, розглянутих під головуванням судді;
- здійснює підготовку та оформлення статистичних даних, звітів, узагальнень, інформації про кількість і стан розгляду суддею справ усіх категорій тощо;
- вивчає та узагальнює практику розгляду справ і застосування законодавства;
- аналізує повідомлення засобів масової інформації з питань судочинства, готує пропозиції щодо необхідності реагування на такі повідомлення відповідно до чинного законодавства;
- підписує непроцесуальні документи інформаційного та організаційного характеру;
- виконує інші доручення судді, що стосуються організації розгляду судових справ.
Судді самостійно здійснюють добір помічників. Помічник судді призначається на посаду керівником апарату без конкурсного відбору на підставі письмового подання судді.
Посади державної служби:
Посадовий оклад 17635,50 грн. (Постанова Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 № 358, постанова Кабінету Міністрів України від 25.04.2023 № 391 (зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 16.06.2023 № 612) + надбавка за вислугу років (ч. 1 ст. 52 Закону України «Про державну службу») + надбавка за ранг державного службовця (Постанова Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 №15) + інші надбавки та доплати відповідно до ст. 52 Закону України «Про державну службу» в межах фонду оплати праці)
Основні обов’язки на посаді:
1 Забезпечення адміністрування автоматизованих робочих місць суддів та працівників апарату суду. Виконання обов’язків адміністратора автоматизованої системи документообігу суду КП «Д-3».
2 Забезпечення введення в експлуатацію, встановлення, обслуговування комп'ютерної техніки, периферійного обладнання та оргтехніки, що експлуатуються в суді.
3 Організація проведення робіт щодо інсталяції програмного забезпечення.
4 Здійснення обслуговування та моніторинг працездатності програмного забезпечення та мережного обладнання комп'ютерної мережі. Забезпечення доступ користувачів до внутрішніх інформаційних ресурсів.
5 Надання консультативної допомоги суддям і працівникам апарату суду з питань роботи та використання комп'ютерного обладнання і програмного забезпечення.
6 Забезпечення моніторингу введення в експлуатацію та організації обслуговування комп'ютерної мережі суду, поточне адміністрування мережного обладнання локальної комп'ютерної мережі, адміністрування контролера домену та серверів комп'ютерної мережі.
7 Здійснення моніторингу дотримання технології експлуатації програмного забезпечення та використання антивірусного захисту локальної комп'ютерної мережі.
8 Забезпечення виявлення і попередження недоліків у роботі працівників суду під час використання комп'ютерної програми та оргтехніки, системного та прикладного програмного забезпечення.
9 Проведення аналізу стану інформаційного забезпечення суду та внесення пропозицій з урахуванням положень Інструкцій щодо вдосконалення форм і методів роботи суду в частині інформаційного забезпечення діяльності суду, надання відповідних звітів.
10 Здійснення організаційного забезпечення завдань з побудови і впровадження, керування комплексною системою захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційній системі та контроль за її функціонуванням, відповідно до Положення з порядку побудови та впровадження комплексної системи захисту інформації. Забезпечення захисту інформації та контроль за роботою інформаційно-телекомунікаційної системи суду.
11 Виконання інших обов’язків, які не перелічені в інструкції, але витікають зі змісту нормативних актів, наказів та вказівок, які входять до компетенції головного спеціаліста суду.
Вимоги до кандидатів: ступінь вищої освіти не нижче бакалавра у галузі знань «Право» за спеціальністю «Право» або «Правознавство», в галузі знань «Інформаційні технології, комп’ютерні системи та мережі», вільне володіння державною мовою
2.Головний спеціаліст (1 посада постійна)
Посадовий оклад 17635,50 грн. (Постанова Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 № 358, постанова Кабінету Міністрів України від 25.04.2023 № 391 (зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 16.06.2023 № 612) + надбавка за вислугу років (ч. 1 ст. 52 Закону України «Про державну службу») + надбавка за ранг державного службовця (Постанова Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 №15) + інші надбавки та доплати відповідно до ст. 52 Закону України «Про державну службу» в межах фонду оплати праці)
Основні обов’язки на посаді:
1 Забезпечує інформаційне наповнення веб-сайту суду та здійснює аналіз ефективності цієї роботи. Розробляє за погодженням із керівництвом суду плани заходів щодо оперативного інформування громадськості та ЗМІ стосовно розгляду резонансних судових справ, в тому числі розміщення цієї інформації на веб-сайті суду.
2 Бере участь у підготовці відповідей на запити ЗМІ, матеріалів, спрямованих на спростування публікацій, в яких висвітлено недостовірну інформацію, забезпечує оперативне реагування на запити та критичні публікації, повідомлення.
3 Досліджує матеріали та готує проекти текстів статей (в межах матеріальних видатків суду) для розміщення їх у національних, регіональних та місцевих ЗМІ, а також Інтернет-ресурсах та проектів доповідей, довідок та інших матеріалів для виступів керівництва суду. Готує та надає керівництву суду добірки інформаційних матеріалів про діяльність органів судової влади, експрес-аналізів (дайджестів) матеріалів ЗМІ.
4 Бере участь у підготовці та проведенні прес-конференцій, брифінгів, організації тематичних зустрічей з питань діяльності суду.
Організовує методичну допомогу працівникам апарату суду з питань застосування законодавства в інформаційній сфері.
5 Координує присутність представників ЗМІ на судових процесах. Проводить акредитацію представників ЗМІ в суді під час розгляду судових справ.
6 Координує проведення інтерв’ю з суддями та працівниками апарату суду з питань діяльності суду, організаційного забезпечення судочинства. Направляє в ЗМІ прес-релізи та копії офіційних документів, анонсування подій і заходів, програм і планів суду за попереднім погодженням із керівництвом суду.
7 Здійснює моніторинг публікацій у ЗМІ щодо питань діяльності суду, коментарів стосовно справ, які були розглянуті в суді.
8 Проводить узагальнення роботи суду (зведені звіти всіх канцелярій суду). Здійснює контроль за веденням судової статистики, своєчасним та якісним складанням статистичних звітів. Веде аналітичну роботу з різних напрямків діяльності суду.
9 Здійснює облік звернень громадян та юридичних осіб, проводить аналіз роботи суду з розгляду звернень.
За дорученням голови суду та керівника апарату суду розглядає звернення громадян та організацій, та готує відповіді на них.
10 Виконання інших обов’язків, які не перелічені в інструкції, але витікають зі змісту нормативних актів, наказів та вказівок, які входять до компетенції головного спеціаліста суду.
Вимоги до кандидатів: ступінь вищої освіти не нижче бакалавра у галузі знань «Право» за спеціальністю «Право» або «Правознавство», вільне володіння державною мовою
Звертаємо Вашу увагу! Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади державної служби, на які особи призначені у період дії воєнного стану, оголошується конкурс, передбачений відповідним законом. Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено у період дії воєнного стану, становить не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Призначення на посаду державної служби відбувається за результатами співбесіди з керівником державної служби.
Детальну інформацію можна отримати у керівника апарату суду Захарова Юрія Володимировича та заступника керівника апарату суду Лазоренко Юлії Миколаївни